fredag 9. oktober 2009

uups, litt mye vafler på meg?

Jeg kommer på jobb, klar for en ny dag med babysang og ungdomsklubb før helga banker på døra. Jeg har til og med kjole på for anledningen og ja, jeg er klar for dagen. Inn på leseværelse går jeg med freidig mot og der møter jeg den lokale vaskedama, Gina som jobber hos oss.
Hun kommer bort til meg, klapper meg på magen og sier: gravid. Gravid?? What? Takk for den Gina!
Hvis noen lurer, så NEI jeg er ikke gravid. Argh...

OBLIGATORISK KOMMENTAR:
Neida, marit du er nok så slank og fin atte... ;)
Ja,ja. Jeg har det i alle fall godt!!

4 kommentarer:

Terje sa...

Håper det blir Samuel som kommer til verden :)

Anne Severine sa...

Ååå... Marit! Eg kjenner meg sånn igjen! :P Trur det er tjueåra som byrjar å innhente oss:S :P

Anonym sa...

neidå marit, du æ jau sø slank og fin!

Synnøve Jøssang sa...

hehe! hate når det skjer. men du e nå den flottaste av di flotte:) nå fekk eg lyst å komma på besøk te deg maggie!!:)