mandag 19. oktober 2009

Kveldsbønn fra Gran Canaria

Kjære Gud jeg har det godt
Her står jeg med Atlanterhavet bak meg, det er godt og varmt og jeg er på vei til stranda.



Takk for alt som jeg har fått
Jeg er så heldig å få ha blitt kjent med disse herlige jentene.
Vi har også startet en bibelgruppe sammen.

Du er god, du holder av meg

Kjære Gud, gå aldri fra meg


Pass på liten og på stor

Selv om det er en liten aldersforskjell på Hildegunn og meg, kommer vi kjempegodt over ens og vi har det mye moro sammen både på jobb og i fritida våres. Her er vi på Pata La Vaka stranen.



Gud bevare far og mor
Mamma og pappa var og besøkte meg i 9 dager. Veeeldig koselig!


Og alle barn på jord

Dette er noen av barna på barneklubben "Liv og Røre" som jeg er så heldig å få være leder på. Vi samles hver onsdag. Her hadde vi piknik og sandslottskonkurranse på stranda.

AMEN!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så fiiint innlegg, Marit :)
Kjekt å sjå at du har det godt der nede. Savne deg, eg. Og du er BRUUUN!
Stor klem frå Oline Petrine <3

Anne Severine sa...

Eg skulle kommentere det at du var blitt så sjuukt brun(som om det var noko sjokk at du kom til å bli;P) men no oppdaga eg at det var allereie kommenter på det :P Hehe..

Kjempefint innlegg =)

Anonym sa...

so kjekt me bibelgruppa marit:) skikkeli kos:)
må le litt, for ej las at dokke hadde bikini og sandslottkonkurranse, bikini - piknik...ehh ikkje heilt d samme, og svÆrt upassende å ha sånt nokke for onga..:) tru ej må få mej brille, lr søve litt meir sånn at ej ser skikkeli.

Stoor klem fra Siri som e veldi gla i dej<3

SiLje sa...

AMEN!
Hei Marit! Det er så kjekt å følge med på bloggen din!:) Så bra at du trives!

Ser ut som du får oppleve kjempe masse GØY!!!

Gud velsigne deg videre!
"Gambate" (= japansk: Stå på!) :)

Klemmer fra SiLje:)

Anonym sa...

Det var eit kosleg innlegg:) Godt å høyre at du byt kvardagen!

Kirsti sa...

D va et kjempefint innlegg!!=) Du e saa kreativ, e e imponert!=)

Anonym sa...

nice tan:P
nice dad:P
niiiiiiicee

Marit sa...

fint innlegg =)

grethe87 sa...

hei :) så utrolig fint innlegg!! :) søtt med den sangen da :)
er bare utrolig gøy at eg har fått blitt kjent med dg!! :)

vi prates :)

Marit sa...

øøøøøøpdate! pretty please? =)