torsdag 24. september 2009

Sånn fungerer det her...

Internett i begynnelsen av september
- internett i slutten av september

Nyoppusset leilighet
- leiligheten du ser på bildene under

Jeg kommer klokken ett
- jeg kommer halv fire

Bestille mat på restaurant
- STORE posjoner til liten pris

I dag skal jeg ikke spise vafler
- i dag spiste jeg visst 4 vafelplater

Jeg legger meg å sove i 23-24 tiden
- de lokale begynner på middagen

Oi, denne filmen har jeg lyst til å se
- ALL TV er dubbet til spansk

Det ventes en dårlig vinter med mye regn
- det ka bli opptill 5 dager med regn i vinter

Jeg STORTRIVES!!
Kirka er konge, været er flott, folka her er herlige...
Ja ,verden smiler til meg og jeg smiler tilbake=)

11 kommentarer:

Anonym sa...

konge, marit! flink ti å blogge, og flink ti å kose deg!
begynner du å bli lei av vaflar? ein av sjømannskyrkje kunsinune mine hadde mareritt om store vaflar som kom før å ta ho..!
legg inn bestilling av kort:
Marte M. Midtgarden
3926 135th Place SE
Mill Creek, WA 98012
USA
kan eg få adressa di?
peace and telemark-love

Mette Brandt sa...

Hei Marit! Så kul blogg du har! Skal følge med deg. Lykke til med besøkene dine, håper du får masse leverpostei og makrell i tomat, da kommer jeg kanskje innom på lunsj en dag, he he. Sitter forresten her og nyter en deilig norsk morgenkaffe. Fra pressekanne, god og sterk. Ha en fin dag! Klem.

Ragnhild sa...

fløtt fløtt er alt eg hevi å seia!!

Anonym sa...

eg lige at du kose deg, eg lige IKKJE at du e så bruun!!

Anonym sa...

Hei Marit!
Dette ser bra ut :)
Nå sitter jeg og venter på å reise til Chicago, jeg var så redd for å forsove meg, at jeg stod opp vannvittig mye tidligere enn jeg hadde trengt ;)
Men adr. trenger jeg jo, har lyst å sende kort! Så hvis du legger den ut her, eller sender den på sms, så kanskje får du et kort i posten :)

Ps. du er ekkelt brun ;) kjenner på meg at jeg blir litt kvalm... men siden det er deg, så skal jeg prøve å være glad på dine vegne! :)

Klem fra Elisabeth

marit sa...

Lei vafler, nei! Hadde det bare vært så vel.

Takk for kommentarer, det er så gøy=)
Men jeg må innrømme en ting. Jeg er ikke brun. Her går dagene i ett, og jeg har ikke mye tid til strandliv.
Bildet på bloggen blei tatt i starten da det var tid til slikt. Nå er jeg mer som en fiskebolle uten den hvite sausen..
Trist, men sant!

Nå skal jeg faktisk ut i solen en tur, før jeg skal på jobb ikveld.

ADR MIN:
Marit Johansen
Den norske sjømannskirken
Iglesia Noruega
CC. Puesta del sol
c/La Lajilla s/n
35120 Arguineguin
Gran Canaria, ESPANIA

Synnøve Jøssang sa...

så konge at du kose deg!!! eg vil komma på besøk, men kan ikkje garantera noge, men plutselig står eg utenfor å banke på di dør:)

Anonym sa...

haha at du e ikkje e brun du.. hoho du kan spøke du din formørkade oter!!!

Camilla sa...

Hei Marit!
Så kul blogg du har:) Gøy å se hva som foregår rundt deg for tiden, altfor lenge siden nå:(
Haper alt er bra med deg hvertfall, det så jo liksom ikke verre ut!
Men men, vi snakkes forhåpentligvis sammen snart att:)

Stor klem fra
Camilla H:)

Terje sa...

Herligt.
Da rappoterer jeg om stortrivsel og alt vel på dine vegne -gjensynshelga.
- Hadde nå vært vellest om du dukka opp, men dog :)

Marit sa...

du æ KUL=)