lørdag 12. september 2009

Hotel Johansen *****

Welcome to Hotel Johansen!

Dette hotellet er balsam for sjelen. For mange er hotellet kjent som havhotellet, grunnet de blå veggene som du finner på hele stue/kjøkkenområdet. De knallgule soveromsveggene gir deg følelsen av solskinn både dag og natt.

Ønsker du å overnatte på dette hotellet er det 2 muligheter:
1)Sove i dobbeltseng med Marit.
2)Sovesofaen på stua.

På hotellet finnes ingen bassengområde, men med havet kun noen steg lenger ned i gaten er det muligheter for både bad og strandliv.
Ønsker du en flottere stranopplevelse, kan du følge gangveien langs havet i 30 minutter og komme til Amfistranden. På veien dit ligger blandt annet Sunving hotellet som for mange nordmenn er blitt, og vil bli et ferieminne av de gode.

Under finner du bilder av hotellet.
Priser en uke per person:
- En stabburet makrell i tomat på tube eller Stabburet Leverpostei
- Evergood eller Friele kaffe
- tacokrydder

Velkommen skal du være!!
Her er stue/kjøkken
Spansk tv
SovesofaOver er det takeout-menyen til Mandarin kinamat. Der har vi handlet.. en del!
Kjøkken



MOCCAMASTER, HURRA!!
bad
Soverom(master bedroom)


Balkongen

Jeg har VELDIG lyst på besøk av venner og bekjente. Leiligheten min er som dere ser ikke et 5-stjernes hotell, men alikevel så klarer vi nok å kose oss. Kom kom kom!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bur du i nærheten av Mandarin?
Der var eg å åt sist eg var der !

SHIIIIIT!

marit sa...

nærmeste nabo til Mandarin:)

Ragnhild sa...

for ein ven og vakker leilighet....

Elisabeth Eide sa...

MARIT!!! der var du jo, etter tull å fjas på nette kom eg plutselig til å støte på ditt navn, for ei lukka!:D

KOrelis går det med deg der nede? Fortell fortell...Eller eg ser det vel egentli litt her og då.
Eg vil veldi gjerne bsøe ditt vene hotel, om eg får det inn i mitt rotete program: kjem eg!!

SAknar deg, min venn!

Stor klem frå din venn i Olden...
hm..når eg tenker meg om er det jo fleire av dei, kva skal eg gjera med det??

JO berre tenk, den kulasete av dei, so veit du det!!

HAHAHA...

Elisabeth! (Torp??)
ok greit eg skal sei det..BETSY!

Elisabeth Eide sa...

jøje meg, en skal sei møkje rart år det blir natt!;)

jaja...eg e no gla i deg i alle fall!:)
God natt!

marit sa...

hehe! KOM KOM KOM=)
Betsy, jeg foreslår at du homper deg på elisabeth når hun kommer i januar. (homper på? er det noe som heter det?) God plan!!

Jeg har det deilig.. Åssen er helsevesenet?

Elisabeth sa...

åja!! det hadde vøre kjempe kjekt! skal sjekke ut om eg ka nhompe litt på Torp! om ho tåler hompinga og om eg har fri!:)

Jo helsevesenet er veldi bra til no, veldi koselige folk, så det hjelper nok på det og:)

Eg tar gjerne i mot kort eg og foresten;)

Elisabeth Eide
co/inger Hanken
Hankane
6020 Ålesund