onsdag 9. september 2009

Bilder

Legger bare til noen bilder!!
Stranda!!
Arbeidsplassen min.

Palmer! Jeg elsker palmer


Her er Hildegunn og jeg i Las Pakmas, en by som er ligger ca en time fra Arguineguin. Den er på størrelse med Oslo og har mange kule butikker, blandt annet ZARA! Hurra for dem.

Her er det kortskriving på gang. Jeg har ikke sendt de enda,da. Hvis du vil ha kort, så legg igjen adr, så skal jeg sende deg et kort og gjøre deg sjalu=)




På dette bildet ser du sjømannskirken. Du hadde i alle fall sett det hvis bildet var litt større,
men det er det jo ikke. Kirken har ensykt fin beliggenhet.





Jada, de er her. Firfisler, jeg hater firfisler.


Dette er utsikten fra leiligheten min. Nå lyver jeg egentlig litt,
for jeg må lene meg ganske langt ut og snu meg godt til høyre før jeg ser sjøen.



Synes dette var så herlig. Spaniolene er flotte folk.
Disse tar en liten pause fra fiskingen.


9 kommentarer:

Terje sa...

fint
Mottar gjerne et kort - til BIG-Team, Marit :)
- Et typisk motiv kunne vært 'nasjonalsporten' som du tidligere har påpekt :)

Anonym sa...

Garver Ytteborgsvei 117, 0977 Oslo er min adresse. Hadde vært veldig koselig med et kort:D Hva er adressen din nå, Marit?
Mariann.

Anonym sa...

vona er god
vona er toppen
vona er brun,
og har hår på toppen
vona som skinner
hver morgen i gran canaria.
vona som skal til bergen
er best synes jeg:)

Anonym sa...

Det ser nice ut da :) alt utenom firfisla... Men det er jo alltid en bakside, sa brura! Idag så jeg en annonse om er flybillett til Las Palmas 14. januar. Er du der, eller i Norge på den tiden tror du? Jeg må jo snart begynne å planlegge besøket vettu! :D Men skal bare en kjapp tur til Chicago først :D sweet!
Underhaugsveien 13, 0354 Oslo, NORWAY hadde satt veldig pris på er sjalusikort!
Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

you son of a bitch, balle helle, du he blitt brun!!!!
we don´t like that, men me lige at du he d bra!
bolle

Stian sa...

Ser herlig ut! :)
Håper du koser deg masse :)
hadde vært utrolig stilig med postkort hvis d ikke er for dyrt :P
Stian, fra Sommer i sør.

Stian Habbestad
Vegamot 1, S17
7048 TRONDHEIM

:):)
klem :)

Anonym sa...

Fy søren! Så digg det ser ut med varme og strand. Synes leiligheten din så koselig ut jeg. Gleder meg til å besøke deg. Klem

Anonym sa...

Siste innlegget var fra Reidun

Anonym sa...

Gå Ut Senteret
2090 Hurdal

Malin speaking, og jeg lurer på hva din adresse er. Du inspirerte meg til litt kunstnerisk utfoldelse her hin dagen.

Og ja, så savner jeg deg og gleder meg veldig til vi henger ilag.

Og ja, du er digg!!!!