fredag 7. august 2009

Snart boarding!

Da er det 12 dager igjen til jeg flytter ut av Norge og ned til varmere strøk i Gran Canaria.
Jeg går med konstante sommerfugler i magen. (lurer på hvordan de kom seg inn dit!?) Merker at jeg er veldig spent.

Etter en så fin sommer sommer med så mange gøye folk, er det med litt blandede følelser jeg flytter langt vekk..
Men jeg gleder meg også! Jeg er jo utrolig heldig=)
Håper mange kommer på besøk i løpet av året som kommer.

Legger ved noen bilder av hva jeg drar fra og hva jeg drar til!



Fil 4, 4-7

Gled dere i Herren alltid! igjen vil jeg si: Gled dere! La alle mennesker få merke at dere er vennlige. Herren er nær! Vær ikke bekymret for for noe! Men la alt som ligger dere på hjertet, komme fram for Gud med takk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

shit ser kje so verst ut te der du drar te heller... komme nok te å bli eit flott år vett du :)
åjada eg kjeme på besøk

din trofaste blogg lesar:P

Anonym sa...

ser flott ut, marit. gledar meg til å høyre meir! godt å høyre at sommaren har vore bra:)
mykje lykke til i vekene framover!

Terje sa...

Etter mine kalkulasjoner så var avreisedato i går(!)

Håper på et oppdatert Blogginnlegg med bilder av vaffler og et lite 1.inntrykks-skriv ;)

katarina sa...

Marit:D Håper du har det bra og at du finner deg til rette:) Dette blir konge:D Har du opplevd noke gøy?:)Eg digger deg stort<3<3 Gleder meg masset til å komme på besøk! Stor klem