lørdag 22. august 2009

Gran Canaria, baby;)

Det er tirsdag 18. august og dagen før avreise. Flyet fra Sogndal går kl ganske tidlig, så vekkerklokken er satt til 0505 tirsdag 20. august. Så derfor er det jo greit å legge seg tidlig. Men det er ikke så lett å sove når det svirrer SÅ mange tanker i hodet.
Men tre timer søvn blir det da i alle fall denne natten.

SÅ var dagen kommet. Avreisedagen!

Etter 5 1/2 time med fly ble Hildegunn og jeg tatt i mot på flyplassen av Arvid, en mann som om mulig er koseligere enn Ole Brum og Julenissen til sammen. Han kjørte oss hjem til leilighetene våre, før han tok oss med ut på en kinarestaurant like ved der jeg bor. Deilig!

Ja, leiligheten..
Jeg var superspent...
Og joda, den er bra. Jeg har tatt bilder av den som jeg skal legge ut her. (men så glemte jeg kabelen til kameraet hjemme i Noregs land, så det får bli litt seinere)
Leiligheten er ikke superstor, men den holder jo for meg. Veggene er blå, ligner litt på en bassengbunn for de som måtte like det, men tror den er ganke nyoppusset.
3. etasje,nummer 7. Me like!
Og jeg tenker.. Dusjhode er oppskrytt. Jeg kan dusje i bare slangen. Og det gjør jo ikke noe med litt strøm i den heller!? (Dette skal ordnes altså!)

Om sjømannskirken har jeg bare gode ord å si. For en stab som jobber her. De er herlige folk, og jeg har blitt så supert tatt i mot.
Og Hildegunn, den andre ettåringen, er også helt konge! Jeg har jammen vært heldig=)

Det er forresten ikke feil med sol og fint vær, stranden, bading, bikiniskille, restaurater og SYDEN heller. :)

Velkommen på besøk!

5 kommentarer:

Mariann sa...

Å, dette høres spennende og moro ut, Marit!! Frister med et besøk en gang også. Håper alt er bra ellers også?:) Her er alt bra i allefall. Starter på mitt siste år på BI nå. Skummelt..:O Men blir nok moro det og, selv om det hadde frista litt med sydentendenser hele året:P Klem fra Mariann:D

Kjetil Austad Endal sa...

Marit!

Jeg tror du er like dyp dyp som en brønn.

Anonym sa...

du går nok lei av solo ska du sjå... den er jo ikkje så veldig ven i deg heller!!!

Anonym sa...

høyres bra ut:) gledar meg til å sjå bilde av leilgheten:)

hlewagastiR sa...

Artig at du ble ettåring der! Kos deg! Her er det oppstart og tjo og hei...