tirsdag 13. mars 2012

Livet det er helt ålreit

Sommer og strand for seg selv
Ålreit
Gutter i skjørt overalt
Ålreit
Esler hurra rattata
Bråker, men det er greit
Hele Lamu smiler til meg
Livet det er helt ålreit

Snorkling og båt i sjø så frisk
Ålreit
Grilling på dekk av fersk fisk
Ålreit
Spysyk av det rattata
Kjedelig- men det er greit
Hele Lamu smiler til meg
Livet det er helt ålreit

Guesthouse med syn over store sjø
Ålreit
Ferie,vår kokk han bringer brød
Ålreit
Hummer hurra rattata
Windsurf hurra ratta
Solbrent men det er greit
Hele Lamu smiler til meg
Livet det er helt ålreit



 stranda heeelt for oss selv

 Jeg er Kaptein Sortebill fra 1514 (Hei Faderi og Faderullandei)

 Grilling på båten


Snorkling på høyt nivå


Største og beste flyplassen EVER!!

 Lamu town

 Inger i båten på vei til Marocco house

 Et av ca tusen esler på øya. Den lyden altså... den lyden!

Så var det stranda da!! 

 Det er sykt viktig å holde seg for nesa faktisk

Trenger ikke å skrive noe. Bilde snakker for seg selv!! 

 Bare å si ifra hvis noen vil lære av meg, for som dere ser så ble jeg veldig flink..

 Se på søte jentene mine

 Kokken vår Ali. Herlighet så søt. Og jeg har aldri smakt så god sjømat. 

 Seiltur med 4 kule karer. Da vi kom frem til snorklingplassen var det helt naturlig å ta en joint.
Vi holdt oss til fisken og jeg blei forsåvidt dårlig nok av det

Ja hele Lamu smiler til meg
Livet det er helt ål-reit!!

2 kommentarer:

Marit sa...

Lika spesielt godt flyplassen ;) Nice taxfreeavdeling! Ser ut som livet er levbart=)

Anonym sa...

Ååååå... du har det bra da. Herlig! Også er du jo blitt den poeten!!!! :-) Savner deg. Klem Reidun. PS: Digget flyplassen.