fredag 20. januar 2012

Dagen før dagen, før dagen, før dagen, før dagen, før dagen

Her sitter jeg i leiligheten min i Oslo og lurer på hva som er så galt med praksis i Norge egentlig? 6 dager til avreise. Inni magen min svømmer, flyr, løper og skriker sommerfugler. Kofferten er funnet frem og jeg begynner å skjønne at jeg ikke lenger kan fortrenge at avreisedato nærmer seg. Langt unna de fine menneskene i Oslo, flytter jeg altså til Nairobi i Kenya. Her skal jeg leke sosionom i 4 1/2 mnd. Dette blir sykt spennende! Giraffer, slum, mennesker, mygg, avføringspiller, hjemlengsel, kultur, løver, safari, reise, barn, varme, svette og skjørt over knærne.

Men hallo. Afrika liksom. Gøy. Jeg er med!
Norge.. hademmm

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg gledar meg ti å fygje mæ på bloggen! Mykji lykke ti mæ sommarfuglane dei neste dagane:)