tirsdag 11. november 2008

Ønskeliste til jul

Selvom jeg har mest lyst til å glefse når jeg ser at julepynten pryder butikkene rundt om her på sørlandet, må jeg innrømme at det egentlig er ganske koselig å se julekuler, pepperkaker og julebrus rundt om kring.

Men grunnen til at jeg egentlig skriver dette innlegget, er jo rett og slett for å informere dere, kjære lesere, hva jeg ønsker meg til jul!! =)
Så hvis du tenker, Ja, Marit skal få en julegave av meg i år, så har jeg laget en liten (egentlig ganske stor) ønskeliste nedenunder.
Egoistisk? ja!!


ting:
- fotoapparat
- epileringsmaskin
- bibeloversikt, sånne små lapper til å sette inn i bibelen for å få overskikt over bøkene
- bibelbok, sånn tøyetui til å legge bibelen inni
- Scrap book ting
- Sex and the City - the movie
- Frustrerte fruer sesong 4 (jaaaaaa!!!)
- romantiske komedier - DVD
- "En shoppoholiker" bøkene
- abn på koselig blad, eks. KK, Det Nye osv.
- kule bilder, maleri

klær:
- lange, hvite, brune, svarte, lilla eller grå singletter
- kul lue til skisesongen
- svart stort eller lilla (silke?) sjal
- skivotter, vand og vindtett
- lang, hvit, tynn genser
- Gavekort på Vero Moda
- Gavekort på sportsbutikk
- Gavekort på Norwegian eller Wideroe, hvis det går ann!?


- hjemmestrikka ullsokker!! =)






4 kommentarer:

Anne Severine sa...

Så koseleg med ønskeliste:) Eg og held på å lagar meg det, men har ikkje lagt den ut enda;)

Men du, Marit, bibeloverSKIT?? ;P Hehe...

Anonym sa...

eg ønske meg ein bil te jul.

Anonym sa...

du forresten, ka me abn(va for vanskelig ord for meg å skriva) på penny ?? ka du synst om da??

marit sa...

bibelskit er kanskje ikke så kult!? hehe.. bibeloversikt;) hehe..

Og "best" (noe som forresten er dine ord, Penny har jeg allerede,så det trenger jeg ikke..
Men TL klubben <3