torsdag 11. september 2008

hva om alt sitter i hodet?

Nå kommer nok et forsøk på et djupt innlegg fra frk Johansen.
For noe som jeg har tenkt litt på er nettopp det som jeg har skrevet som oversikt..

En som er superinterissert i Ufoer, som forsker på det, som har ufoplakater på rommet sitt, ja du skjønner... det er de som ser ufoer.

De som tror på spølekser og som synes det er spennende, ser tydelige tegn etter spøkelser både her og der.

En muslim er overbevist over at Allah(?) er den sanne Gud etter å ha lært mye om han og dessa andre gudene.

Hva om jeg er en av disse? Jeg mener Jesus er Guds sønn og alt detta her. Jeg tror på det som står i bibelen og jeg tror på helbredelse og under som skjer i hverdagen. jeg tror at hvis jeg har vondt i hodet, ber om å bli frisk og faktisk blir det, ja da tror jeg det er Gud som har tatt det vonde bort.
Men er dette bare noe jeg har lært meg? på samma måte som en UFOist ser ufoer og en som tror på spøkelser ser spøkelser??

Jeg mener jo ikke helt det jeg skriver her, men alikevel er det noe jeg tenker litt på,da.
Er ikke sikkert dette gav noen mening i det hele tatt, men jeg skjønner hva jeg mener!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

møøøø ingen komentara,må vel opna balle eg då...har kje so masse åsei,berra at da spøke på da internate eg bur på:P

Anonym sa...

e skjønna ka du mænna, johansen!! av å t kjæm d bære mange fole djupe tanka som e gasnke rar. mæn så e d æn logikk ti dæm læll.. Hvis du skjønna!! =) Håpa du har d bra!!!!!

Anonym sa...

ka om alt sitte i beina???
ny overskrift kanskje ??
mvh tante :)

Terje sa...

Stakk innom Bloggen din, eg.

Inkje dumt innlegg, Marit.

Men, ja. sei at mi hadde tatt feil - Gud er bull, ønsketenkning, et uidentifisert flyvende objekt og sånt.

Men har vi da tapt noe på å 'tro' her på jorda?
=)