fredag 22. februar 2008

Tannlegebesøk


I dag kl 1230 var det min tur til et besøk hos tannlegen. Etter en 50 minutters gåtur i ekte norsk drittvær, ankom jeg tannlegeklinikken våt, og med roser i kinnene! Der møtte jeg en alldeles hyggelig tannlegedame som viste meg inn til tannlegestolen der jeg pent måtte sette meg ned og gape så høyt jeg kunne. (det ble jo ikke så veldig høyt,ettersom min munn ikke er så veldig stor..) Selvom jeg hadde veldig, veldig lyst til å ha null hull, viste bildene av tennene mine noe ananet. For på bildet var det en liten svart flekk i den ene tanna mi. Så om 3 uker må jeg nok ta en ny gåtur fra Hestnes til Hafslo sentrum. Den gangen venter det en borr på meg... Men som den maskin som jeg er, kommer det til å gå fint. Null stress.. :S



3 kommentarer:

Anonym sa...

haha... du null hull, da va vel litt vel optimistisk:P jaja kjekt å borra.. du e maskin vist du båre uten bedøvelse.. (da har eg gjort i ferien, men tanno har kje nerva då..men da betyr kje nåke)

Lindabk sa...

jeg har tro på deg Marit. girlpower!

Anonym sa...

null stress - russedress