torsdag 21. februar 2008

blogglaging, vinterferie!!

Ja da har jeg laget blogg jeg også - Et resultat av ferie i sogn. Er ikke SÅ masse å gjøre når jeg er her , men for all del!! jeg koser meg:)


Denne ferien har gått med på å være leder på barneleir på Lyngmo, jobbe(vaske etter leiren), besøk på Veitastrand hos bestemor og bestefar og ellers slappe av, spise og kose meg. Og det har ikke vært noe problem.


I morgen reiser jeg til Reidun og Tommy i Bergen. Dette betyr at jeg går glipp av første episode av Norske talenter:(


På søndag tøffer Synnøve, Ragnhild og jeg tilbake til Framnes i bilden til Synnøve. det blir konge. da blir det sang og glede i bilen!! gleder meg=)
Her er et bilde fra vakre sogn, hvor jeg har tilbrakt ferien!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahahahahaha lol

Anonym sa...

skaff deg eit liv:p
neidå! du e kul! :D